středa 11. listopadu 2015

moje malé radosti..listopad 2015

Minulé týdny jsem měla hodně hektické.Teď konečně nastal ten správný čas,kdy si můžu aspoň na chviličku sednout-ke čtení,k ručním pracem nebo k pc.Nebo se jen tak jít projít,dát si scuka s kteroukoliv ze svých kamarádek..Konečně trochu klidu(i když doma se dělá zednická-wc,takže až zas takový úplný klídek to není..) V neděli odpoledne jsme byli v Olomouci,my dva a Štáblíci(jinak Pavlova sestra Věrka s manželem).Venku bylo nádherné počasí.Prošli jsme autobazary(Věruška shání autíčko).V jednom z nich jsem našla poklad-2 kamenná srdíčka-jen pár metrů od sebe..Už je mám doma v ložnici na komodě.. z autobazaru jsme šli do Hornbachu a následně do olomoucké Olympie na menší nákup.Tady v 1 z obchůdků byla nějaká akce pro děti.Chodila tu opička-jsem se s ní nechala vyfotit:Dokonce nám to i barevně ladilo...Kamínky-srdíčka-mi udělaly velkou radost,mám ráda takové blbůstky.. a moje další radosti? Košíky na tvoření od Věrušky:,moje dovyšívané miniobrázky:,taky moje večerní čtení...,včerejší klábosení v Osevě,dnešní scuk u Lenky v Přerově a taky dnešní nákup v obchůdku"Vše za kačku" na tvoření...stálo mě to všecko 35,-kč....No,a taky máme ode dneška nového člena rodiny-další živý tvor....Nevím,kdy ho pořádně vyfotím...Snad se mi to podaří už brzo.Zatím prská-no,vždyť je to křeček... Tak to jsou moje radosti posledních dnů..

2 komentáře:

  1. Wow, tak to je akcií!
    Teda, nudiť sa ty nevieš :-)
    Srdiečka sú krásne, foto super zladené, košíčky chutnučké, výšivôčky roztomilé, čítaníčko zaujímavé, nákup za 35 OK, malé zvieratko čudné, ani neviem čo to je :-))))
    Pááá

    OdpovědětVymazat