středa 6. července 2016

Pivní lázně Rožnov a setkání s Janou..

Po návštěvě skanzenu už jsem pospíchala do zdejších Pivních lázní.Čekala mě "Harmonizační léčebná kůra".Celé to trvalo asi hodinku a půl.Musím přiznat,že -ačkoliv jsem z toho měla obavy-to celé bylo super!!nejdřív jsem byla ve voňavé aromasauně-ta vůně bylinek-to bylo opravdu něco!!Potom následovala masáž s peelingovou rukavicí a nakonec mě pěkně zabalili to voňavé jakoby deky-říkají tomu tady Psaníčko..Tak tam bych vydržela pěkně ležet třeba celý den.Hrála mi u toho hudba..a mi se tak krásně relaxovalo!! V restauraci Pivovar jsem měla scuka s bývalou spolužačkou Janou,která tu žije od svých 15 let,kdy se tu šla učit do Loany.Naposledy jsme se viděly před 7 lety..Promlely jsme život..A to opravdu pořádně...Jana šla potom s námi k autu,kde jsme se rozloučily. Rožnov je krásné upravené město.Na náměstí i v uličkách je všude čisto,žádné odhozené odpadky,upravené fasády domů,všude kytičky.Příjemné venkovní zahrádky u kaváren a cukráren..A můj zážitek ze zdejšího Informačního centra?jen ten nejlepší!!Ochotné 2 slečny(nebo paní?)Fakt mi dokázaly ochotně a s úsměvem na všecko,na co jsem se ptala,odpovědět.Ty by si zasloužily metál,protože to už jsem opravdu dlouho nezažila!taky jsem dovezla plnou náruč letáčků.No,a pohledy a turistickou známku mám-samozřejmě-taky.Jak jinak.. Rožnove,snad někdy příště NASHLEDANOU!

2 komentáře:

  1. Zdenko, tak hezky se to čte.. hlavně že sis vše pěkně užila ... jinak na cestách mám slabost pro informační střediska - já bych je odnesla celý domů !
    Měj se fajn. jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni tak to muselo být blaho. Je to moc fajn, že jsi si to parádně užila. Zasloužíš si to.
    V Rožnově jsme ještě nebyli, ale vypadá zajímavě.
    Měj se moc hezky, pa. Z❤

    OdpovědětVymazat