pátek 15. července 2016

Slovensko-den 2.

Neděle.. vstáváme kolem 8 hodin,děláme si snídani,jíme u chatičky..Včera za námi přijel i PeŤa z Dunajské Lužné-domluvili jsme se,že uděláme " přepadovku" u jeho bráchy na chatě v Terchové.. Tak to bylo něco pro mě!!jeli jsme nádhernou přírodou mezi kopci,krásnými údolími s potůčky a říčkami plných kamenů.. Chata- krásná,na velikém kopci nad Terchovou.Klid,ticho,zpěv ptáků,balzám na duši.Příjemné setkámí s rodinou..Byli dobře překvapení,když jsme se tu objevili..Terchová je náááádhernáááá!!! Při zpáteční cestě jsme se stavili na oběd na salaši Jánošík: potom jsme odjeli na koupaliště Terchová(tu jsem nefotila-došly baterky ve foťáku),poté jsme odjeli zpět do Bešeňové a šli jsme na večeři,tentokrát do jiné restaurace než včera.. a po večeři- hurá,jde se spát!!

1. I druhý den jste Zdeni viděli krásné kouty. V té salaši muselo být fajně viď.Motorky máte luxusní. Měj se moc hezky, pa Z❤

2. Zdenka, tak nakoniec to bola tá správna voľba - SK. Počasie vám tu určite prialo viac!
    Človek by ani nepovedal, že sa dá spraviť tak veľa km na dovolenke po SK.
    Pááá

3. Zdenko, krásně jste si to na Slovensku užili i Danielku si viděla, to je paráda. Ta příroda musí být naprostá úžasná !