čtvrtek 30. března 2017

Přišla mi smutná zpráva..

Už jsem to tu psala někdy dřív-moje kamarádka Lenka bojovala s těžkou nemocí...bohužel,její srdíčko dotlouklo dnes večer kolem 19.hodiny. Mluvila jsem s ní před pár dny,jen mi řekla,že má hrozně velké bolesti a že už čeká jen na svůj konec..Utěšovala jsem ji,že to bude lepší.Byly jsme spolu ve styku přes mobil,přes meily,přes fcb.Naposledy jsem u ní byla někdy v lednu a nic nenavědčovalo tomu,že by měla odejít. Znaly jsme se od r.1989,prožily jsme spolu hodně krásných a nezapomenutelných chvilek.Teď tu sedím,brečím a pořád si říkám,proč musela odejít-holka,která nikdy nikomu neublížila,která byla oporou mi,když jsem byla po operaci a ona za mnou denně chodila do špitálu ,umyla mě včetně vlasů,nakrmila mě,přečetla mi noviny..namasírovala mi záda,nosila mi dobroty-ačkoliv byla v té době na tom finančně dost špatně. Nikdy na ni nezapomenu,u mě navždycky zůstane v mém srdíčku.V práci jsme jí říkali FAZOLKA.už ani nevím,kdo to vlastně vymyslel. FAZOLKO,MOC MI BUDEŠ CHYBĚT!! PS:v poslední době mi odchází do nebe nějak moc lidiček..a mi je z toho strašně moc smutno..

2 komentáře:

  1. Zdenka, to mi je ľúto, že si prišla o dobrú priateľku 😪
    Ja tiež ešte stále myslím na svoju švagrinú akoby bola stále medzi nami a už to nie je pravdou vyše dva týždne. Život je však taký a my sa musíme zmieriť s ním ako sa najlepšie dá, preto ti prajem, aby ti tie smutné myšlienky vystriedali veselšie a radostnejšie!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju,Danuško,já už brečím 2 dny,byla to opravdu moje NEJ kamarádka...Poslední dobou těch úmrtí kolem mě je hodně...každý měsíc mi někdo odejde..Danuško,taky se drž!!snad bude líp.

    OdpovědětVymazat