pondělí 3. dubna 2017

zahrada Stříbrnice 2.4.2017

Byla jsem tu jen asi hodinku,stavili jsme se,jak mě Pavel vyzvednul z práce(ano,máme otevřeno i v neděli). Pavlovi se podařilo přikoupit zahradu,která sousedila s tou naší.Byla hodně zpustošená,zarostlá až běda..Pavel udělal za ten ani ne měsíc ohromný kus práce.Smekám před ním!Vytrhali s kamarádem nálet-stromy,vyrvali divoké víno,které za ty roky zlikvidovalo plot.Starý plotek od koupaliště oddělali a Pavel natáhl už nový-teda ten,co dělil ty naše 2 zahrady.Ještě zbývá natáhnout nový plot na vrchní straně zahrady.Tady už se mi pomalu chystá další místo na skalku.Chtěla bych ji zvládnout letos,no-uvidíme,kolik bude času.Pavel udělal i šachtu na čerpadlo u studny.Je tu nachystaný plac pro parkování auta,plánuje se nová terasa...Je toho ještě hodně.Na zahradě je stará bouda i se sklepem,dostane nový kabátek a bude se tu schovávat nářadí.u ní roste rebarbora(mňam!už se těším,jak udělám koláče),z druhé strany budou kytičky a asi i nějaké minikeře.Velký kus zahrady se zatravní a vysázíme trnky nebo meruňky.Uvidíme.Nasadila jsem si novou růžičku.měla by mít krásné růžové minikvěty,taky levanduli,strčila jsem tu do země cibulky hyacintů a zasadila si pažitku. Na skalce už mi kvetou nějaké kytičky.Ještě ji nemám vyčištěnou po zimě,chystám se na to tuto sobotu odpoledne,kdy budu mít volno(v sob.ráno máme v plánu jednu akci,na kterou se moooc těším-fotky určo budou...).Konečně je tu jaro,konečně se můžu rýpat v hlíně..tento týden mám odpolední,tak se pokouším po chvilkách dát dohromady skalky,co mám doma na zahrádce.

Žádné komentáře:

Okomentovat