pondělí 9. října 2017

Jmenuju se Max.

Ale říkají mi" Maxíčku"..Jsem kříženec jezevčíka a pražského krysaříka.A u nových páníčků jsem něco málo přes týden(nahradil jsem Amoška,který se na nás dívá z nebíčka).Jsem živé stříbro...mám asi dva a půl roku.Za svůj život jsem si už toho prožil dost.Od mé psí maminky si mě odvezl pán,který mi ubližoval.A tak jsem se dostal zpátky ke své původní rodině,jenomže tady už pejsků bylo víc a nepřijali mě do své smečky..Ke své nové rodině jsem se dostal díky inzerátu.A mám se tu tůze dobře...Už teď je ze mě rozmazlený psisko-vždyť i ta psí vyčůranost mi hledí z očí..A kdo by mému KUKUČ odolal.. PS:a protože jsem ŽIVÉ STŘÍBRO,nechtěl jsem se ani fotit.příště už budu snad hodnější a bude ze mě vhodný objekt k focení...

2 komentáře:

  1. No krásny je a pre mňa jazvečík je číslo 1!
    Náš Boro sa tiež nechce fotiť, podarí sa mi to iba ak o tom nevie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. My máme takú Dorku:-)))))

    OdpovědětVymazat