neděle 8. října 2017

Setkání blogerek Kojetín říjen 2017

V pátek večer jsem byla pozvaná Maryškou na sobotní podzimní sraz blogerek,který se konal v restauraci NA HRÁZI v Kojetíně. Byla jsem strašně moc mile překvapena-sešlo se tu hodně ženských,některé tu měly i své mužské protějšky..A ty jejich výrobky,to mě teda dostalo!!tolik nádherných věciček!!Kolik krásy umí české zlaté ručičky...teda-MORAVSKÉ.. Úplně ze mně zase spadly všecky starosti...Poznala jsem osobně některé svoje virtuální kamarádky,které jsem znala doposud jen z jejich blogů. Od Maryšky jsem dostala i dárečky-zvonečky,háčkované ozdoby na stromeček ,levandulové srdíčko a malinkou keramiku.Maryško-moc děkuju-za dárky i za pozvání.To setkání bylo NÁDHERNÉ!

3 komentáře:

  1. No, tak ti poviem, trocha závidííííím :-) V dobrom! Tiež by som sa takého stretnutia rada zúčastnila. Je to zaujímavé spoznať sa osobne a vidieť práce iných. A na foto vidieť, že vás tam bolo celkom hodne.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zdeni, tak jsi to setkání pěkně okomentovala a zdokumentovala. Bylo to príma...

    OdpovědětVymazat