neděle 28. října 2018

Bleší trhy Přerov 27.10.2018

Na blešáku v Přerově na výstavišti už jsme dlouho nebyli,ani jsem nějak nesledovala,kdy budou-jsem nějak pořád "v zápřahu".Až Pavel mi říká-nepojedem na blešák? Tak jsme vyjeli,potřebovala jsem nakoupit několik mini vánočních dárků...lidiček na obdarování hodně,rozpočet omezen.. Prodávajících bylo hodně,plná rampa a ještě plná hala,nakupujících taky-je vidět,že se blíží Vánoce. Dárečky jsem nějaké nakoupila-a už přesně vím,komu je letos Ježíšek přinese.. U keramického obrázku s drátkem se jsem si až doma všimla,že mu kousíček chybí-ten zůstane u nás.. Do sbírky mi přibyly i nějaké zvonečky: Taky mi přibyla nová sběratelská panenka k 6letému výročí našeho vztahu.Je krásná-a už má místo u mě v pokoji.. koupila jsem i rámečky na obrázky,které taky budou jako dárky k Vánocům./nemám nafoceno/Jeden rámeček se mi podařilo koupit za 7,-kč...To mi udělalo velkou radost,protože moje předvánoční spotřeba rámečků na moje výtvory je opravdu velká...

Žádné komentáře:

Okomentovat