sobota 26. ledna 2019

Blešák Přerov 26.1.2019

Letošní 1.bleší trhy na zdejším výstavišti. Lidí bylo sice míň,ale i tak jsem sehnala pár věciček,které jsem "nutně potřebovala"... Potkala jsem spoustu známých... Po blešáku zastávka v OBI-nákup barvy na moje "piplání"-samozřejmě už natírám o 106! A zastávka za holkami u nás v práci...a pak už domů a hurá-vařit,péct,uklízet....natírat...Zkrátka /zatím/ super víkend... Moje dnešní úlovky:zvonečky,keramická modrá nádoba/bude na suché kytičky/,minipanenka,DVD-výlety a oblečení pro Terezku a Matýska do Prahy..(praneteřinku a prasynovečka/.A taky jsme koupili průtokový ohřívač na vodu do mé pracovny,ale ten nemám nafocený...úplně nový s celým příslušenstvím za 500,-kč....na jaře montujem. a tady dnešní vaření a pečení:oběd-rizoto a domácí čalamáda a pak zákusek-koláč s čokoládovou polevou a kokosem:

Žádné komentáře:

Okomentovat