pátek 18. ledna 2019

lednové dovolenkové nicnedělání

Samozřejmě,že musím uvařit,uklidit,poklidit domácí zvířectvo... Ale především relaxuju.....zvlášť dnes,kdy mám poslední den dovolené. Vybírám si vzorek na vyšívání z nové knížky od Ježíška: Konečně jsem si dopsala svůj Cestovní deník z roku 2018 a začala psát ten letošní: Šila jsem plněná srdíčka-tentokrát 5 modrých a 9 kytičkovaných: Pomalu jsem se dala do čtení nových cestopisných knížek,které jsem taky našla pod stromečkem: Kochám se/a už i používám/pohledem na svoje nové kuchyňské pomocníky/kromě těchto 3 červených mám ještě nové retrorádio,vysavač na suché i mokré vysávání a elektrický gril/: Přesazuju kytičky,peču a vařím dobroty,stíhám i návštěvy-ráno jsem byla chvilku v Osevě a odpol tu byla segra... Dovolená strašně moc utekla.Ještě volný víkend a pak hurá do práce.Ale už se na ty svoje holky těším...

1 komentář:

  1. Zdenka, veď ja som už nad tebou premýšľala, kde si, čo robíš! Viem, že pred a po sviatkoch si to mala v obchode pestré a nabité, ale teraz to snáď už opadlo a je na chvíľu pokoj.
    Dostala si teda kopu krásnych darčekov. títo traja červeňáci sa mi moc páčia :-)
    Srdiečka určite narobia blízkym ľuďom radosti až-až.
    A som zvedavá, čo si vyberieš na vyšívanie, potom ukáž!
    Prajem ti teda pekné podovolenkové dni!
    Páááá

    OdpovědětVymazat