středa 6. března 2019

Vykouklo na mě KUŘE

I když jsou letos Velikonoce až na konci dubna,pomalinku se to blíží..V obchodech i na E -shopech se to hemží velikonočními dekoracemi,mnohdy za hodně peněz.Já si každý rok dělám nějakou tu blbůstku pro potěšení..Letos mám nové kuře. Na Vánoce 2017 jsem dostala koupelovou sůl a když jsem ji spotřebovala,umělohmotnou láhev od soli jsem si schovala/věděla jsem,že ji jednou použiju na nějaké to tvořeníčko/.A teď na to přišel ten správný čas. Marodím,ale už nemám horečky,tak pomaloučku tvořím.Láhev jsem obháčkovala žlutou vlnou-to je tělo,hlava-obháčkovaná polystyrenová koule,stačilo přiháčkovat ocásek a křidýlka a přilepit tavnou pistolí očička,mašličku a zobáček..A tady je výsledek: A jinak Vám musím ukázat akci "VÍČKA"-odváželo se včera.Bylo toho tentokrát 7 pytlů...Snad pomůžou

Žádné komentáře:

Okomentovat