neděle 14. dubna 2019

Bublinka

Nechtěla jsem ji.Když mi dcera vloni oznámila,že dotáhne dalšího psa,řvala jsem jak pardál.V té době jsme měli doma už 4 psy..Jenže prostě najednou tu bylo další malinký psí klubíčko a když na mě udělalo KUKUČ,tak jsem změkla a Bublinka se stala dalším členem naší rodiny.Tak bylo doma najednou 5 psů-do doby,kdy jsme před Vánocemi přišli o Barunku,která se už na nás dívá z psího nebíčka. Bublinka je čistokrevná rotwailerka -papírová.Už je z ní pořádný psisko.S Čakýnkem jsou na dvoře nerozlučná dvojka,s malinkými domácími Ťapkou a Eliškou je taky kamarádka.Jen ty naše kočičky nenechá na pokoji. Bublu Adélka cvičí.Včera byli i s Kubou a jeho psem na psích zkouškách.Kubův pes byl ve své kategorii na 1.místě a naše psí madam získala místo třetí v kategorii štěňat..Dovezla si pohár a spoustu krásných blbinek.. No,a mě to zas bude něco stát,protože jsem ji slíbila,že jestli uspěje,dostane novou deku do kotce..Co by člověk neudělal pro svoje psí miláčky,že jo..

2 komentáře:

  1. Tak to máte doma pěkné psí společenství :-). Moc blahopřeji k výhrám.
    Je vidět, že je u vás o ně dobře postaráno.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju,Hani!u nás jsou zvířata na prvním místě...Pak děti a pak někde já...

    OdpovědětVymazat