pondělí 22. dubna 2019

Předvelikonoční jarmarky v Přerově

Měla jsem vycházky/hurá,zítra jdu už konečně do práce!/.Daly jsme si scuka se Zuzkou s cílem podívat se na jarmarky.Nejdřív jsme se šly podívat na farmářské trhy na Masarykově náměstí.Tradičně-rukodělné výrobky ,kytičky,regionální potraviny...Měla tu i svůj stánek SZeŠ-tak jsem zavzpomínala,kdy jsem tu studovala i já./bože,to je už let!/Koupila jsem si 2 bílé muškáty.A taky u stánků Mostů k životu malinkou keramickou slepičku. Potom jsme se stavily tradičně v cukrárně.A pak hurá na druhý jarmark-tentokrát na MINI FLERJARMARK v GALERII PŘEROV.Bylo tu 6 stánků krásných ručních výrobků. Nakonec jsme si popřály pěkné svátky,Zuzku čekala odpolední směna a já honem menší nákup a odjezd domů,končí mi vycházky...

Žádné komentáře:

Okomentovat