pondělí 15. července 2019

Recyklace

Tentokrát to začalo pořádným úklidem naší velké půdy.Taková pořádná "čistka " tu naposledy proběhla po našem rozchodu,když si můj EX manžel sbíral svoje harampádí.No,i za těch pár let se toho zase hodně nashromáždilo.CElkem máme půdy 3,mě čeká úklid ještě jedné,na tu třetí nelezu-lezení po vysokém žebři až pod střechu není moje hobby. Beru do ruky jednu věc po druhé.A pořádně třídím a přemýšlím,co s kterou veteší udělám...Nepotřebné už jsou v kontejnerech-plasty,staré časopisy a sešity,kartony od všeho možného..2 plné kýble odpadků do popelnice...nepotřebné oblečení odvezeno na charitu.Nábytek-dovezený od kámošky,že se bude někdy hodit-zatím poskládaný na jedné straně podél dlouhé zdi. Držím starou bedýnku od ovoce.Zaprášenou,špinavou...Následuje vana,voda s jarem,sprcha,kartáč,do rána schne-zítra pokračuju.Přesně vím,co s ní..Volám Kubovi-prosím,dovez mi z pole makovice-ještě tentýž večer je mám doma.Beru čerstvě usušenou levanduli a větvičky odkvetlých orlíčků,k tomu makovice a tvořím kytičky.3 menší,jedna trochu větší i s obilím. Druhý den ráno-bednička už je krásně suchá..Dostala 2xnátěr bílým balakrylem,stejně tak 3 plechovky od kočičího papání.Ty pak ještě ubrouskuju a odpoledne dozdobím mašličkou a provázkem.Než bude večer,naaranžuju...A synátor mi řekne-tady si zas někdo hrál.... PS:Za pár korun dekorace hotová...Zdobí místo v našem vchodu do domu-mezi 2 dveřmi je malinký prostor přesně na takovou bedýnku a pár blbostí.

Žádné komentáře:

Okomentovat