úterý 9. července 2019

Tvořím

Ve volných chvilkách... Udělala jsem oranžový věneček-ten dostala kamarádka k svátku,stačil polystyrénový korpus,zbytky oranžové látky,tavná pistole,několik ozdob a provázek: Na půdě jsem před časem našla 2 staré rámečky-vydrhla jsem je,natřela nabílo.A udělala do nich 2 obrázky z knoflíků/inspirace-pořad "Všechno,co mám ráda" s Evou Vrbkovou-ČT1/-ten s bílými knoflíky poputuje do Kojetína ,kde nám bude zdobit stěnu v ložnici,ten barevný je pro kamarádku/asi až k Vánocům/: No,a dnešní "hodinovka"-výšivka modré kotvy/inspirace-časopis DEKOR/-tu ještě musím vyžehlit a dát do rámečku-další věcička na moje letošní"vánoční syslení"-už přesně vím,kdo ji letos najde pod stromečkem: A protože jsem k narozeninám od kamarádky Katky dostala plnou krabici kousků kanavy,bavlnek a časopisů o vyšívání po její babičce,tak takových HODINOVEK mám v plánu udělat víc.Už vyšívám další-obrázek s ptáčky-pochlubím se někdy příště. Přeju všem krásný letní večer!A děkuji všem,kdo sem na blog přijdou na návštěvu.Z.

Žádné komentáře:

Okomentovat