neděle 18. srpna 2019

Hody Kojetín 18.8.2019-1.část

Člověk se těší celý rok-"až to zase přijde".Každoroční akce-Kojetínské hody,pokaždé plné náměstí lidí,pokaždé lidový jarmark,pokaždé krásný krojovaný průvod s předáním hodového práva.A stejně tak i spousta setkání se známými,vystoupení zpěváků a kapel,oběd s rodinou v restauraci,výstavy po celém městě,soutěž v pojídání pukačů,kolotoče a houpačky....A přesto-pokaždé je to jiné. Těšila jsem se...Ráno vstanu a rup-a už jsem myslela,že moje tělo dnes skončí někde na kapačkách.Projela mnou taková bolest...Prostě mi ruplo v zádech.A mám po hodech.Následovalo polknutí pilulky proti bolesti-trošku se to zlepšilo,ale i tak jsem celý den chodila jak polámaný paragraf. Po příchodu na náměstí jsme zjistili,že krojovaný průvod už prošel.Naětěstí ještě šel jednou-od radnice k podiu,kde starosta předal chase hodové právo. Šli jsme se podívat na letošní stánky,já potom na výstavu ve zdejším inf.centru o historii hodového práva.Krásná výstava! Během dne jsem ještě navštívila další výstavy,ale to až v dalších příspěvcích/mám v plánu ještě 2-ale až zítra/.Všem dobrou noc!Z.

2 komentáře:

  1. Takové akce mám ráda. Bezvadný je i předchozí příspěvek.
    Hezké bezbolestné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat