úterý 15. října 2019

Recyklace

V minulých dnech se mi poštěstilo se dostat ke krásným věcičkám,které by skončily stoprocentně ve sběrném dvoře...Ještě,že mám takové kamarádky,které vědí,že já se snažím všecko,co najdu,k něčemu využít a až v případě,že z toho nic nevytvořím,tak danou věc vyhodím.Tak jsem si donesla krásné látky na šití srdíček a jiných blbinek,starý šuplík z psacího stolu s úmyslem z něj udělat tácek,různé lahvičky a plechovky na tužkovníky a dózy,panenku-miminko-ta dostala už pořádnou koupel a čeká,až vezmu do ruky klubíčka a háček.Taky kousky kanavy,modrotisku,režného plátna.. Zatím jsem stihla látky oprat,vyžehlit,ustřihnout si je na potřebné velikosti a uložit do krabice ve skříni,vydrhnout šuplík a natřít 3x nátěrem-2xšedý a poté 1x bílý,aby to vytvořilo patinu.Už mám i namontované starodávné úchytky,tácek už jen dodělám.No,ale čím jsem začala,to byli sněhuláčci z umělohmotných lahviček od Nutridrinku... Stačil háček a klubíčka,pár knoflíků..

Žádné komentáře:

Okomentovat