neděle 22. března 2015

Jaro v lese..

Poslední dobou se věnujeme čištění lesa a chystání dřeva na další zimu(zimy)..Zatím máme hotovo v lese u Kojetína,ještě nás čeká náš les za vesnicí..
V lese bylo tento víkend krásně!!kvetou křivatce,dymnivky,plicníky,jarní orseje,petrklíče..Na stromech kočičky a jehnědy..objevila jsem i malinkatou tůňku se žabkou-bohužel,než jsem ji stihla vyfotit,odskákala pryč.A ten ptačí zpěv,to je nádhera!!A nasbírali jsme zase ulity na tvoření...

Jenom mi strašně moc vadí,jak jsou tu hromádky odpadků..pytel umělých provazů,kýble se zatvrdlou maltou,pytel hader...o pet lahvích ani nemluvím...škoda,že jsou všude kontejnery-navíc v Kojetíně je i sběrný dvůr.Včera,když jsme už odjížděli z lesa,dojelo tu auto,prostě se otočilo a odjelo..na zadním sedadle plné pytle..Asi jsme jim pokazili jejich plány.Určitě u nich proběhlo velké jarní gruntování.Takové lidi asi nikdy nepochopím..Za to bych normálně zavírala-bez milosti!!
dám Vám tu pár fotek....
(normálně mi ty fotky skáčou úplně jinde,než mají být!!asi zase nějaký šotek!!)
strašně ráda fotím pařezy.Co kus,to originál...
duběnky-bylo jich tu spousta..
No,a hlavní 3 aktéři..Pája,Tom a Milan...Mákli jsme si všichni 4...Všem třem samozřejmě moc děkuju...Hlavně  svému Zlatíčku,že to všecko zorganizoval a řídil..Já ho nemít....

tak všem dobrou noc!!Z.

Žádné komentáře:

Okomentovat