úterý 10. března 2015

Můj život v domku po babičce: Můj život v domku po babičce:sklízení dřeva

Moji milí,zkouším tu psát příspěvek-zatím v úplně nové podobě-ta původní mi připadala úplně super,protože tady jsem zatím jen na jakési Provizorní stránce,pořád jsem se ještě nedostala k tomu,jak to bylo původně..až přijede v pátek Adélka,snad na to přijde..

o víkendu jsme pracovali-teda chlapi dělali dřevo v lese a já jsem pro ně po oba dva dny vařila..v neděli jsem si i udělala procházku za nimi do lesa.už tu vonělo jaro..nafotila jsem spoustu fotek,třeba se mi teď podaří některé vložit..zkusím to..

dřeva se udělalo strašně moc..za pond-út jsme to zpracovávali-uklízeli k topení na příští zimu.máme plný dvůr-a to ještě není všechno..

na některých kmenech  jsou krásné lišejníky nebo houby:

tak to bude pro dnešek všecko..dobrou noc všem!!

Žádné komentáře:

Okomentovat