úterý 24. března 2015

Pondělní nicnedělání

Prostě jsem si dovolila-nic nedělat..jen poklidit domácí zoo,vypravit kluka do školy(i když mu bude 19 let,tak je rád,když mu nachystám svačinu),roznesla jsem noviny po dědině..A pak jsem si sbalila pár věciček a už jen počkala na svoje ZLATÍČKO,až pro mě přijede..Samozřejmě,jel služebně..a já s ním.Nejdřív  Olomouc,Zábřeh,Velké Losiny a pak jsme jeli až  do Svitav,ˇCeské Třebové a Litomyšle..pěkný kousek světa..potřebovala jsem vypadnout z domu,vyčistit si hlavu,uspořádat si myšlenky..a hlavně si odpočinout..Protože doma jsem pořád v poklusu..Podařilo se to,dojela jsem úplně v pohodě..zklidněná..
a připadala jsem si,jak  pan doktor z filmu VEsničko má středisková...jsem se prostě taky kochala..okolní přírodou..krásné lesy,kopečky,údolíčka..jarní potůčky a říčky..a chaloupky-dřevěnice..prostě jako z pohádky..
dala jsem Vám tu pár fotek..ta rozmazanější je z Hřebečského tunelu,na té poslední je  MOJE LÁSKA...Mějte se fanfárově!!Z.

1 komentář:

  1. Ahoj Zdeni, jak vidím měla jsi parádní výlet. To je dobře, ono to člověk potřebuje občas vypnout. Tak doufám, že jsi si to užila.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat