úterý 21. června 2016

21.6.2016-dnešní výlet-část 1.

Těšila jsem se...I když doma je pořád hodně práce,na dnešní den jsem si pracovat zakázala... Nevím,jestli jsem to tu už někdy psala,ale u nás v obci funguje velice dobře KLUB DůCHODCů.Pořádají několikrát do roka zájezdy..A musím říct,že zájezd je to pokaždé SUPER!Jezdí nás pokaždé i několik "nedůchodců". Tak jsme se vypravili.. Naší první zastávkou bylo Staré Město u Uh.Hradiště-MUZEUM VELKÉ MORAVY.Příjemná paní průvodkyně s perfektním výkladem..(uvnitř jsem nefotila,protože to bylo za poplatek,tak jsem si koupila jen pohledy a tur.známku) vedle památníku je krásný moderní kostel: Další naší zastávkou bylo Muzeum pálenic ve Vlčnově.A opět-uvnitř focení pouze za poplatek.tak zas nic.Né,že bych neměla peníze,ale toto mi dost vadí..tak jsem fotila jen venku: Odtud jsme odjeli do jednoho nádherného města...viz.další příspěvek..

Žádné komentáře:

Okomentovat