úterý 21. června 2016

Dnešní výlet-21.6.2016-2.část

To město,o kterém jsem se zmínila na konci minulého příspěvku,jsou Luhačovice.Jedno z míst,kde se můžu pořád vracet..Miluju to tady..Městská pěší zóna,kolonáda,lázeňské domy,obchůdky..vůně lázeňských oplatků a kávy okolo venkovních zahrádek,taky vůně preclíků v pekárně..léčivé prameny...a to vše vsazené do krásné přírody.Tady se mi zdá,že se tu zastavil čas.Nikdo nikde nepospíchá.. Dali jsme si oběd-byl mňam!!Pak jsme šli přes pěší zónu na kolonádu,prolezli obchůdky,dali si zmrzlinu..v kavárně pak dobrou vídeňskou kávu(s opravdovou šlehačkou),k tomu jsme dostali teplý oplatek..Koupili jsme si nějaké suvenýry,nafotili spousty fotek..vyzkoušeli jsme léčivou vodu(jedna z nich teda byla pořádný fujtajbl).Sedli jsme si na lavičky a pozorovali okolní dění.. Poslední naší návštěvou bylo Minimuzeum rozhleden a toto už je u nás doma po příjezdu: Jsem unavená,bolí mě nohy..ale spokojená-odreagovala jsem se od všedních starostí,načerpala energii... Přeju všem krásné léto!!!Z.

3 komentáře:

  1. Tak to sú ozaj výborné dôchodcovia! Výlety do sveta múzeí mám veľmi rada. Som dôchodca, síce ešte pracujúci, ale na taký výlet by som šla! V Luhačoviciach som bola iba ako dieťa, ale pam§tám si, že sa mi tam veľmi páčilo.
    Dobre si urobila, že si sa k nim pridala!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško,já s nimi jezdím docela často a strašně moc ráda!!Pěkný večer!!

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni Luhačovice jsme zatím pouze projížděli a nezastavili jsme bohužel. Je tam krásně viď. To muzeum rozhleden mne opravdu láká. Když jsem včera ukazovala tvé fotky R.hodně ho zaujaly. Tak třeba bude výlet☺.Koukám, že i známky sbiráš jako my. Krásné léto, pa❤❤

    OdpovědětVymazat