pátek 3. června 2016

SALAŠ Hradec nad Moravicí 3.6.2016

Dneska jsem v práci měla volno.Potřebovala jsem si něco neodkladného vyřídit,pak jsme jeli do Opavy-musela jsem na hrob-včera to už byly 2 roky,co umřela teta(a já jsem jí slíbila nad rakví,že co budu žít a budu jen trošku moct,tak pokaždé za ní přijedu s kytičkou a svíčkou...).Zapálili jsme svíčku,položila jsem věneček-vlastnoručně vytvořený(zapomněla jsem ho vyfotit),řekla jsem tetě,co je u nás nového a že mi moooc chybí.Nebrečela jsem,ale v autě už to nešlo udržet,slzy se prostě draly ven.. No,ale o tom se tu víc dnes nebudu rozepisovat. Při zpáteční cestě jsme se stavili v Hradci nad Moravicí v krásné restauraci-dřevěném salaši.Račte vstoupit! Super obsluha(dostala jsem i vizitku-do našeho cestovního deníku),výborné jídlo za dostupnou cenu,nádherná atmosféra!!!Všem vřele doporučuju!!

2 komentáře:

  1. Zdeni jsou bohužel i dny které nám připomínají smutek. Nám se blíží první rok bez mamušky. Příští týden pojedeme také na hrob...
    Salaš vypadá opravdu moc dobře, píšu si.. Kdybychom se tam u vás toulali. Měj se moc hezky, pa❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo,člověk si musí zvyknout,že tu ten blízký už není.ale nosím tetu pořád v srdíčku..jo,a kdybyste tu někde jeli blízko nás-Přerov,tak se stavíte,že jo?přeju krásný víkend-pokud nebude pršet,ráno vyjíždíme směr Slovensko.

      Vymazat