pondělí 27. června 2016

Narozeniny..

Ačkoliv nemám ráda oslavy a hlavně strašně nerada jsem středem pozornosti,letos se slavily i ty moje narozeniny.Původně jsem žádnou oslavu dělat nechtěla,ale nakonec jsem se nechala přemluvit.protože prý padesát mám jen jednou za život...Zatím jsme slavili u Pavla v Kojetíně,doma jsme původně chtěli tuto sobotu,ale necháme to ,až dojedem z dovolené.To už pak bude jen menší grilovačka. Sešli jsme se všichni-my dva,Pavlovi sourozenci se svými protějšky a babička(Pavlova maminka).Nachystali jsme spoustu jídla,pití.Adélka mi upekla cukroví..A bylo opravdu mňam!obalila řízky,Peťa je pak smažil a taky nachystal zemáky..Z fleku by mohl dělat v interhotelu...Dostala jsem peníze,ale i dárky..Krásné kytičky..Tu nejkrásnější samozřejmě od miláčka... Taky povlečení,nějakou kosmetiku...Od Páji ještě nádhernou lampu(tu jsem si vybrala),protože tu potřebuju ,když večer nevidím na vyšívání..Musím říct,že trvalo dlouho,než jsem sehnala takovou,která by se mi líbila.. Od děcek jsem dostala kromě kytiček v květináčích hodiny a obraz.. Od švagrové Hanky mj.krásnou gloxínku:,od druhých švagrových krásné povlečení,od našich a od babičky peníze..A ještě jeden dárek-od mojí milované Leničky z Osevy,která tu byla minulý týden-krásnou andělku... Oslava proběhla v pohodě,sedělo se dlouho do noci,vyprávěly se příběhy z dětství..hrál nám stařičký magnetofon.i vodotrysk jsme měli... říkám si-hurá,je to za mnou!!ještě přijdou kamarádky(během tohoto týdne)a přijede moje drahá ségra..Na tu se těším-i když bydlíme jen pár km od sebe,vídáme se čímdál míň.A to je škoda.. Takže už mi není"cet",ale !sát"..Bože,jak ten život utíká...

4 komentáře:

  1. Ahoj Zdeni, oslavy na etapy viď. Alespoň si je užiješ na klídek. Je vidět, že jste si setkání užili. Ještě jednou vše jen to nejlepší ti přeji. A nezáleží jestli je CET nebo Sát, hlavní je užívat si každičký den. Krásný den, pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Zdenka, máš krásny blog :) K narodeninám Ti prajem všetko najlepšie, nech sa Ti darí aj v ďalšom "blogovaní". A ten magnetofón nemá chybu :) ... Pekný deň prajem, pá. Maja

    OdpovědětVymazat