pondělí 27. června 2016

Léto...

Přišlo konečně mnou milující léto.A s ním krásné vzpomínky na moje dětství.Léto mám spojené se zavařováním třešní,malin,jahod..s babičkou..dělala domácí sirupy,marmelády,kompoty.Bývala vůně po celém domě.Na půdě jsme sušili kopřivy pro kačeny a v sadě seno pro nutrie.. A ještě něco mi utkvělo hluboko v paměti:Na narozeniny na mě ráno vždycky čekal babičkou upečený dort.Byl voňavý-piškotový korpus,jahodový krém,na tom jahody a želé.Ta vůně!A býval vždy strašně moc dobrý!Co babička umřela,už jsem takový dobrý nikdy nejedla..A od své druhé babičky(té jsme pro změnu říkali "stařenko"),jsem vždy dostala kytičku bílých voňavých lilií..a kočičí jazýčky.To už je ale dávno.. Zavařovala jsem třešně.Natrhali jsme na zahradě celkem 3 koše..Už jsou pěkně zavařené ve sklenicích,taky byla bublanina,něco málo jen tak na jídlo..Třešně miluju!! Pro mě by léto mohlo být celý rok!!(Zimu opravdu nemusím!)

1 komentář:

  1. Já bydlím v posledním patře v paneláku, takže je pro mě léto docela šílený, pod střechou je ve vedrech opravdu k nevydržení! Rozhodla jsem se, že si konečně pořídím klimatizaci. Pořídila jsem si ji bohužel až na konci srpna, takže jsem si ji nedokázala dostatečně užít. Tak se zas těším na léto, abych ji mohla pořádně ozkoušet.

    OdpovědětVymazat