pátek 10. června 2016

Poklad...

Ve čtvrtek v práci-jdem se podívat do bazaru naproti?tak jdem... Přišly jsme s Broňkou k bazaru,cedule-PŘIJDU HNED.tak jsme čekaly.Mrknu na zem a v koutě velká bedna -bylo vidět,že v novinovém papíru byly zabalené nějaké věci.Tak jsme nakoukly-a já jsem zajásala-taková krásná porcelánová konvička!Říkám-tak ta(pokud už někomu nepatří),bude moje!!Konvičku jsme vzaly(aby ji nevzal nikdo jiný,než tu bude paní majitelka bazaru).Když jsme se tam pak vrátily,tak jsme se dověděly,že to jsou opravdu věci na vyhození..Takže konvička mi zůstala...taková krásná!!Co na tom,že jí chybí kousíček zobáčku! PS:A kdybyste viděli u nás doma,jak jsem řekla,že mám další domácí poklad,a začala jsem to pomalu rozbalovat,ty pohledy mých puberťáků!ani ty jejich průpovídky mi nevadily...Oni totiž vědí,že já už jiná nebudu!:):):) no,a abych toho neměla málo,tak vedle v květinářství mají výprodej 50% na všecky obaly na kytičky..Ty modré byly poslední dva,cena za 1 ks 7,50kč.No,nekupte to za tu cenu! přeju všem krásný víkend!Z.

4 komentáře:

  1. Ahoj Zdeni, no takovou krásu by byl hřích tam nechat. Já jsem posledně také takto nakupovala. Podobně jsem získala polévkovou mísu a mlékovku. A jsem za ní moc ráda☺...Ach ta naše modrá viď, květníky jsou nebesky krásné. Měj krásný víkend, pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, konvička je nádherná! A určitě se jí u Tebe bude líbit! Krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdenka, dobre si urobila, zas si zachránila peknú vec! To by som spravila s radosťou aj ja :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  4. Zdenko, taky bych ji tam nemohla nechat i kdyby jí chyběl větší kousek zobáčku... a bude krasavice sloužit dál ☼.
    Hezkou neděli přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat