pátek 3. června 2016

Plním si další ze svých přání.

Už dlouhou dobu jsem si přála šitou andělku..Jenomže pořád bylo něco přednějšího-jsou dny,kdy opravdu počítám peníze..Už jsem si říkala,že bych si ji i ušila-ale nějak nestíhám... V pondělí si tak jdu do práce...Naproti nám je obchod-kytičky.Dívám se do výlohy-a nevěřím svým očím..Za výlohou se na mě usmívají andělky.Tak já hurá do prodejny!Celkem tu na prodejně byly 3 kousky.No,a když mi paní majitelka řekla,kolik stojí,tak už jsou u nás!Krásná modrá už visí v jídelně,červená v kuchyni ,no-a ta třetí(v růžových šatečkách),tak to bude příští týden dárek pro Leničku do Osevy,která má narozky.(doufám,že v úterý udělám radost!) No,a jak jsem tak šla z práce,super naladěná z koupě andělek,u nádraží na vývěsce se dívám-v Holešovském zámku je výstava starých kol,velocipédů a kočárků..No,to musím vidět-to jsou věci,které mám ráda!!Druhý den ráno jsme se domluvily s Broňkou,že se půjdem ve čtvrtek ráno podívat.No,co Vám budu vykládat-super výstava!!!ty velocipédy a stará kola-ano,byly tu úplně ty první prototypy-i ze dřeva-tak to bylo něco!!Jenom mě strašně mrzelo,že se tu nesmělo fotit.A ty kočárky-secese..prostě úplná nádhera..Tak jsme se pokochaly..A zavzpomínaly,jaké kočárky jsme měly my,když jsme byly malé..To už je dávno..(A pak huráá do reality-odpolední směna v obchodě čeká na obě dvě)

1 komentář:

  1. Zdeni andělky jsou opravdu nádherné.Také mám přání si nějakou šitou pořídit. Chci si ji pokusit ušít, ale znáš to- nějak nestíhám.Výstavu jste si určitě užily, takové mám také moc ráda. Ale pokud někam vyrazime, tak je to spíše chlapská výstava... Motorky, auta...☺. Krásný večer, pa Z❤

    OdpovědětVymazat