pátek 5. května 2017

Prvomájový výlet

Minulý prodloužený víkend jsem měla pracovní(to je už úděl prodavaček).V poledne mě vyzvednul Pavel,protože jsme měli domluvenou vyjížďku na motorkách.Tak honem do sebe hodit oběd,obléct si motorkářské oblečení ,vyzvednout Pepíka s Irenkou a hurá-jedem! Tentokrát jsme spojili příjemné s užitečným-Pepíno si cestou byl domlouvat zakázku. Projeli jsme okolí Konice-tady je krásně!!tu jsem (ve Skřípově) trávila každou chvilku,kdy to šlo.U strýce a tety.Bohužel,už nežijí a patří mezi ty,na které si vzpomenu každý den.. Náš cíl byl zámek Náměšť na Hané.Bohužel,ale po příjezdu nám paní řekla,že už nebude prohlídka,že až ráno..Tak jsem si koupila jen pohledy,udělala asi jen 3 fotky ve vestibulu a jeli jsme dál.Snad se tu ještě někdy dostanem. Kam dál?No,přece někam na pohár a třeba se ještě uvidí,co podniknem. Blízko KOjetína jsou Polkovice,z bývalého JZD udělal nový majitel krásný areál i s ubytováním,restaurací,koutkem pro děti,jezdeckou stájí,koutkem se zvířátky...Jmenuje se to tu HAnácký dvůr..Byla jsem tu zvaná už několik let-když jsem ještě byla v Osevě,čistili jsme jim obilí,a pan Hlavinka vždycky říkal-dojeďte se podívat..Nějak to pořád nevycházelo,až teď.Vždycky tu jen projíždíme okolo.. O víkendu tu byly parkurové závody,všecko tu bylo ještě nazdobené..někteří účastníci teprve odjížděli. Dali jsme si pohár-byl mňam!!!Seděli jsme venku.Potom mi Irenka řekla-jdem dovnitř na Wc a uvidíš,jak je to tu pěkný..No-bylo to tu krásně zařízené!!Dýchala tu taková domácí atmosféra.Usměvavý personál,vyptala jsem si i vizitku.Vůbec se mi odtud nechtělo,ale museli jsme,Musela jsem ještě večer odjet od Páji domů..A už teď se těším na následující víkend,kdy mám volno a po práci doma i ve Stříbrnicích na zahradách-pokud nebude pršet,někam vyrazíme. Přeju všem krásný prodloužený víkend!Z.

1 komentář:

  1. Zdeni, presne som si myslela, že si cez predĺžený víkend pracovala, keď si nič nedávala na blog. Ale teda aspoň niečo sa ti ušlo! Škoda, že len krátko, ale aj to sa cení, keď je človeku fajn :-)
    Držím prsty, aby to tento víkend vyšlo!

    OdpovědětVymazat