sobota 13. května 2017

zahrada u nás doma.

po blešáku jsem dodělala oběd,po obědě trošku relax u tv a kafíčko se ségrou,která k nám jezdí pravidelně,pokud v Praze nehlídá vnoučky.A potom hurá na dvůr a na zahradu. zasela jsem si do truhlíků řeřichu a na zahrádce jsme s Adélkou teprve dosely zeleninu-ředkvičky a okurky. Na skalce toho už hodně odkvetlo,ale další kytičky začínají kvést.Musela jsem zrušit kousek skalky,protože jsme stavěli novou zídku mezi dvorem a zahradou a posunovali bránu.Ale i tak-na práci to stačí.Jsem poslední dobou pořád v práci(reportáž snad bude konečně po neděli),tak nestíhám.Ještě mám v plánu udělat tzv.šneka-spirálu na jahody a jednu taky na bylinky...snad letos na podzim to zvládnem. no,a takového mám na skalce nového panáčka:

3 komentáře:

  1. Zdeni, úlovok na blšáku máš skvelý, teším sa, ako to dáš do parády!
    Kvietky krásne kvitnú, len tak ti to tam hrá farbami!
    Myslým si, že práca v obchode bola a vždy aj bude vyčerpávajúca a zaberie vždy veľa času. Ak sa o obchod nestaráš, nejde a to si dnes nik nemôže dovoliť.
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. U vás už je krásně rozkvetlo ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já hrozně moc doufám, že se mi také podaří už brzy se podívat k babičce, ale zatím nám to korona moc nechce dovolit. Dokonce jsem si už chtěla změnit i nějakým způsobem práci, protože ta, kterou mám teď mi to prostě neumožňovala... No, podívala jsem se na pracovní nabídky a podařilo se mi pár zajímavých najít :-)

    OdpovědětVymazat