neděle 28. května 2017

U nás v práci

Tak tady pracuju....moje funkce je "zástupce vedoucího",no momentálně pracuju i za šéfa,který marodí už 3 týdny a zatím vůbec nevím,kdy se vrátí..Navíc nám chybí kvůli neschopence další 2 síly,takže jsme tu v poloviční sestavě,a to doslova "od nevidím do nevidím".V úterý nám snad dorazí nová paní.3x hurá!!! Mám to tu ráda-a ne málo!!Po 6 letech,kdy jsem byla jen na pracáku a na brigádách,mám konečně pořádnou práci.I když stres tu je na denním pořádku(hlídat všecko-tzn.hlavně záruční doby a zloděje,objednávat a přejímat zboží,dělat veškerou agenturu přes pc,dělat uzávěrky,psát cenovky,dělat slevy a odpisy zboží, hlídat akce...-je toho hodně.),ale já říkám,že to je ten ZDRAVÝ STRES.Kromě této práce jsem ještě na pokladně.Prostě jsem se tu našla.MOJE HOLKY jsou zlatýýý!!!ještě se nestalo,že by některá něco neudělala.Já nekřičím,nedávám příkazy,ale poprosím a řeknu(s úsměvem)-mělo by se udělat... Vést takový obchod není žádná sranda,ale já říkám-našla jsem se tu... obchod jsem fotila,když jsme tu se Zuzkou byly samy o víkendu..

Žádné komentáře:

Okomentovat