úterý 28. srpna 2018

Příjemné odpoledne se Zuzkou

Už delší čas jsme se domlouvaly-v Pasáži jsou 2 výstavy,jedna z nich končí tento pátek-měly bychom se konečně jít podívat... A vyšlo to až dnes po práci. Ta první výstava jsou nádherné fotografie z Itálie od Martina Blaťáka-opravdu krásné fotky z jeho putování po této zemi Ta druhá výstava byla ze samých starých fotografií-na její první části už jsme se Zuzkou byly před pár měsíci,teď je tu instalovaná 2.část.Fotky jsou udělány podle starých skleněných snímků,které tu byly nalezeny v jednom ze starých domů..Patřily Vojtěchu Letfusovi,který tu měl za 1.republiky svůj fotoateliér..Taky nádherné fotky,i když úplně jiné než na té dnešní první výstavě. A naše odpoledne jsme ukončily v cukrárně-jak jinak... PS:Mám jedno velké štěstí-mám kolegyni Zuzku,která mi "dobíjí baterky",když je mi ouvej....Bez ní už bych asi dávno vzdala spoustu věcí...Stačí jedno takové odpoledne a člověk se znova odrazí zase ode dna..ZUZKO,DĚKUJU!!!Za to,že Tě mám....

1 komentář:

  1. Takže najskôr kultúra a potom klábos pri niečom sladkom, tak to má byť :-)
    Je krásne stretávať sa s milými ľuďmi a tráviť spolu aspoň chvíľku.

    OdpovědětVymazat