neděle 16. září 2018

Na houbách I.

Byla jsem domuvená s Ivetou,že pojedeme na hřiby...Jenže Iveta nemohla.Tak nic,budu doma,půjdem příště.. V pátek večer jsem se podívala na FCB a byla tam Liduška...Napsala mi,že jede v sob k nám do lesa na hřiby.Tak jsme se domluvily,že se pro mě staví.. V sob v 7 hod ráno jsem měla přistaven "taxík" a vyjely jsme..Když jsme přijížděly k lesu,už tu stálo dost aut.Tak jsem si říkala,že asi nicmoc nenajdem..Nevadí,aspoň se projdem po lese na čerstvém vzduchu..Ale byly jsme mile překvapeny-během hodiny jsme měly nasbíráno-já košík a Liduška tašku... V lese bylo nádherně-udělala jsem několik fotek... a tady je můj úlovek: Hříbky jsem očistila,1 misku dala sestře,1 misku rodičům.Zbytek jsem nakrájela,hrsečku si dala bokem,zbytek uvařila v osolené vodě,přecedila a po vychladnutí dala v kelímcích zamrazit do mrazáku.A na večeři jsem uděla veku ve vajíčku a na to podušený hříbky na cibulce..Mňam!To byla dobrota!

Žádné komentáře:

Okomentovat