neděle 16. září 2018

Na zahradě

Když jsem zpracovala houby z ranní vycházky do lesa,pouklízela atd.,tak jsem se konečně dostala na svoji zahradu.Není moc velká,mám ji jen několik roků,ale mám tu svoje kytičky,bylinky,svoji lavičku,svoji vinou révu,svoje jablůňky,které mi tu nasadil můj tatínek a které letos poprvé pořádně zarodily.. Vzala jsem košíky a bedýnky a šla jsem trhat jablíčka.Jsou krásná,červená,většinou velká a hlavně mají výbornou chuť.Nejvyšší čas je otrhat.Já spodek,Tom vrchní větve.Zdálo se to nekonečné,ale zvládli jsme to..Jablíčka jsme dali do bedýnek a už jsou ve sklepě. Jablíčková úroda se vešla do 10 bedýnek.A ještě 1 kýbl jablíček,které byly k okamžitému zpracování/už je z nich kompot/.Vyhrabala jsem pod jabl)ňkami trávník,zhnilá jabka jsem odnesla na vozík a odvezli jsme je do kontejneru k tomu určenému.Poděkovala jsem stromečkům za úrodu... Na zahradě ještě kvetou nějaké kytičky,taky máta se dala ZASE do květu,levandule má taky pupeny připravené rozkvést.Mahonie má tmavě modré plodyV trávníku se objevila divizna a taky sléz(musím si je přesadit mezi svoje bylinky).. Takové krásné BABÍ LÉTO...

Žádné komentáře:

Okomentovat