neděle 9. září 2018

Zámek Náměšť na Hané 9.9.2018-2.část

Člověk má během svého života hodně různých přání.Já ráda cestuju po naší republice(ale velice ráda se zajedu podívat i na Slovensko) a mám ještě několik přání,kam bych se chtěla podívat.Miluju naše památky,miluju naše výlety na motorkách... Dneska mám svoje "2.narozeniny"-9.9.2009 jsem se podruhé narodila/to tu radši rozvádět nebudu,ale jsem ráda,že to dopadlo tak,jak to dopadlo.../.A mi se dnes splnilo se jet podívat do Náměšti na zámek-na výstavu starých hraček,hlavně kočárků......To já můžu..Taková nádhera!!a byly tu vystavené i staré kočárky na miminka...V jedné vitríně tu mají i porcelánové panenky staré přes 100 let....Pojďte se se mnou podívat na ty skvosty: No řekněte-není to krása?Člověk se vrátí aspoň chvilku do svého dětství.... A samozřejmě jsem si koupila pohledy a taky jsem si dovezla i nějaké letáčky o zdejším zámku:

Žádné komentáře:

Okomentovat