pondělí 27. května 2019

Chropyně-květen 2019-2.část

Městečko,které patří k mým "srdcovkám". Tady jsem našla místo jako zootechnička po maturitě/bože,jak už je to dlouho?/,kde jsem prožila jednu ze svých krásných lásek,kde jsem našla super kamarádku/že,Ivčo?/ a v neposlední řadě tu našla jedno z mých čtyřnohých zlatíček-kříženku čivavy,kterou tu nějaký parchant vyhodil z auta a ujel.Tenkrát jsme tu byly s kamarádkou na prohlídce zámku a paní průvodkyně nám o ní řekla.No,a večer už byla Ťapka/to jméno jsem ji dala já/ u nás doma.A je se mnou doteďka-moje uštěkané chundelaté zlatíčko.Přes Chropyni jezdím pokaždé k Pavlovi a zase zpátky-a pokaždé si řeknu-Ťapinko,tady jsi na mě čekala...Tady u té studny: Pokaždé se tu ráda vracím..Vždycky,když jsou tu Hanácké slavnosti-tu atmosféru miluju... Už několikrát jsem tu byla na výstavě ručních prací-je pokaždé jiná a pokaždé krásná!!!Šikovné hanácké ručičky toho opravdu umí hodně! Ta výstava byla opravdu nádhernááá!! A potom už kolem kostela,přes už zmiňovaný park k autu-a domů za Ťapinkou a další psí a kočičí havětí .

Žádné komentáře:

Okomentovat