středa 1. května 2019

PRVNÍ MÁJ 2019

Byl tentokrát jiný než jindy. Ráno jsem se rozhodla,že udělám generální úklid špajzu.Vyházela jsem staré zavařeniny i okurky,ometla pavučiny,vydrhla police,umyla podlahu...přebrala a poskládala kelímky,které používám do mrazáku.posbírala sklo a plasty a odnesla do kontejneru.sklenice od kompotů a okurek umyla a dala do bedýnek ve sklepě...Skončila jsem v poledne. Do 15 hod jsem se věnovala kytičkám,přesadila,osprchovala,zalila... Volala Adélka,že mě vezmou s Kubou do Olomouce/Ona už u něj bydlí/.Jeli jsme do Baumaxu-oni koupit kuchyňskou linku a já jsem si pěkně v klidu prošla celý market...Neutrácela jsem,nic nepotřebuju... Potom jsme ještě jeli do olomoucké ŠANTOVKY-tj.velký market v Ol.Šli kupovat boty,já do Pepca kolíčky na prádlo..Obešli jsme celý obchoďák,Kuba nás potom pozval na jídlo. CEstou z Ol jsme se stavili u nich doma-mají pěkně zařízeno,už jim chybí jen ta linka do kuchyně a samozřejmě doplňky..Postupně dokoupí/já jim pomůžu,pokud budou chtít/.Potom mě odvezli domů. Nádherně strávené odpoledne-za to jim moc děkuju!! Po návratu jsem šla ještě k našim,potom poklidila naše zoo,pozametala na dvoře a před domem,udělala sobě a Tomovi večeři..Sedla k pc.Ani telku nemám puštěnou. Jsem letos nepolíbená...Nevadí..Ale šťastná,protože moje děti jsou šťastné.

3 komentáře:

  1. Tak to jsi měla pěkně nabitý první máj. Je fajn když člověk má pocit, že prožil pěkný den. A Ty jsi to tak měla.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den Zdeni.
    Napsala jsem Vám meil-chci Vám dát ubrousky.Je platná tato meilová adresa?
    Děkuji.Eva R. od Olomouce

    OdpovědětVymazat