čtvrtek 12. září 2019

JAK JSEM SKONČILA V NEMOCNICI

Středeční odpoledne.Venku krásné počasí,tak vyrážím na zahradu.Plán-vyčistit skalku,shrabat shnilá jabka pod stromky,ostříhat odkvetlé kytičky...No,dopadlo to úplně jinak,než bylo naplánováno.Objevil se tu roj sršňů a hurá na mě.Chytla jsem celkem 8 žihadel a štěstí bylo,že Adélka s Patrikem byli u nás doma,tak honem do špitálu.Začala jsem v autě otékat,osypala jsem se po celém těle,děsně to pálilo a svědělo.Špatně se mi dýchalo a přestávala jsem vidět... Po příjmu mě okamžitě brali do ordinace,dostala jsem několik injekcí a kapačky.Po první pomoci mě odvezli na internu,kde pokračovala moje léčba.Děcka čekaly na chodbě,já jsem mohla být taky na chodbě,abych byla s nimi.Po asi hodině a půl musely odjet,Patrika čekala noční směna.Dojel ale Pavel,který se mnou počkal.Celkem jsem byla v nemocnici asi 3 hodiny,než mě pustili domů.Dostala jsem prášky na 14 dní.Doma bylo nejhorší v noci zaujmout nějakou polohu,aby mě nebolela noha-do té jsem dostala celkem 4 žihadla,jinak 1 do zad,1 do levého lokte a 2 do pravé ruky.Moc jsem toho v noci nenaspala.Tom mě v noci kontroloval,převazoval mě nohu-ledovala jsem celé lýtko. Dnes jsem proležela doma celý den,zítra zkusím jít do práce.Když to nepůjde,tak půjdu domů...mám naštěstí v práci kolegyně,které by mě zastoupily. Chtěla bych tímto všem poděkovat-svým dětem,Patrikovi,Pavlovi,holkám v práci za to,že dnes za mě pracovaly...Ale hlavně všem v přerovské nemocnici.To byl cvrkot,to Vám můžu říct!a všichni byli vlídní a vstřícní...I když jedněm směna končila a druhým začínala,bylo tu hodně pacientů,ke všem se chovali opravdu pěkně...MOOOC DĚKUJU VŠEM!

3 komentáře:

  1. No páni Zdeni.. ufff ještě, že to tak dopadlo.
    Doufám, že je ti už lip. Brzké uzdravení ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  2. No teda!!! Tak ať jsi co nejdříve v pořádku!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Holky moje,moooc děkuju!!Už je mi líp.Z.

    OdpovědětVymazat