sobota 7. září 2019

noční návštěva

Půl čtvrté ráno.Na dvoře řvou psi,další dva začnou i v domě.Něco se děje. Jsem si myslela,že snad je tam potkán nebo nějaká jiná havěť. Ano,měli jsme tu návštěvu,ale krásnou...Malinký klubíčko.Bublina by ho nejradši sežrala,naštěstí ji pichaly bodliny.Už víte??JOJO,měli jsme tu ježka.Podařilo se mi jí ho sebrat.Dala jsem ho do bedýnky ,dala mu tam vodu do mističky ,piškot a kousíček syrového masa.Nevěděla jsem,zda není zraněný..Naštěstí je vpořádku.Bedýnku jsem dala na mrazák na chodbě.Ráno vstanu,bedýnka prázdná....Ale ježeček se našel v mojí pracovně,v koutku za odpadkovým košem.Dala jsem ho zpět do bedýnky,tu jsem ale dala do kuchyně.Chci ho dát ven,ale někam až za dědinu,aby ho zas nechytl nějaký pes nebo ho nepřejelo auto..Celý den lije,tak snad ráno se zadaří.A je tu spokojený-zamuchlaný v ručníku v bedýnce,v teploučku.celý den spí-jen se najedl a zas usnul...Nejradši bych si ho tu nechala,ale vím,že nemůžu.A tak zítra půjde do přírody-hned ráno...Náš BOdlínek.

Žádné komentáře:

Okomentovat