středa 11. prosince 2019

Vánočně se Zuzkou-2.část

Z GAlerie jsme pokračovaly na přerovský zámek-na letošní vánoční výstavu...A zase-nádhera! Z Horního náměstí na Žerotínovo,cukrárna-jak jinak...POtom na nám.TGM,už byla skoro tma,počkala jsem na Toma,který mě bral domů.Se Zuzkou jsme strávily krásné odpoledne...Popřály jsme si k vánocům,daly si malé dárečky.Dostala jsem nádherný zvoneček,ode mě Zuzka dostala kosmetiku..Rozešly jsme se a každá se vydala ke svému domovu. PS:ještě jsem stihla koupit 2 minidomečky ve stánku Mostů k životu

2 komentáře:

  1. Zuzko, přeji krásný advent, psala jsem mailík, poprosím o adresu, Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nevím,jestli jsi psala meilík ZUzce nebo mně,Zuzčinu emailovou adresu jsem nikomu nedávala.A na svém emailu jsem žádný od TEbe neviděla...Prosím,zkus se ozvat znovu.dík.Zdena

    OdpovědětVymazat