pondělí 9. prosince 2019

Víkend v Orlických horách 7.-8.12.2019-1.část

Zavolala mi kamarádka Maruška-pojedeš se mnou na zájezd o víkendu?No,zaskočila mě,měla jsem naplánovaný předvánoční úklid...Dopadlo to tak,že jsem s ní v sobotu ráno opravdu odjela.Zájezd pro 2 osoby vyhrála v jednom časopise. Celkem nás jelo 10.Vyjížděli jsme z Přerova ráno o půl osmé. Naše první zastávka byla na poutním místě KOclířov-krásný kostel,v areálu i obchůdek s upomínkovými předměty a cukrárna. Z KOclířova jsme odjeli do Deštného v Orlických horách,nejdříve mňam oběd v horském hotelu ORLICE/super obsluha!!/,potom jsme se byli podívat ve zdejší hrnčířské a zvonařské dílně-paní dělá keramiku a její manžel kovové zvonky...No,tak tady to bylo jako v ráji...SAmozřejmě,že jsem si koupila zvoneček do své sbírky. Z ateliéru jsme odjeli na náves,prohlédli jsme si aspoň zvenku zdejší kostel a okolní chaloupky,v infu koupili pohledy... Po krátké přestávce jsme popojeli kousek dál.. viz.další příspěvek.

Žádné komentáře:

Okomentovat