čtvrtek 16. dubna 2020

Jmenuju se LENKA...

......Narodila jsem se 14.4.2020.A už teď jsem BABIČČINO SLUNÍČKO,i když babička mě viděla zatím pouze na fotkách... PS:Tak jsem Vám ukázala svoje první vnoučátko.Hurá,jsem babičkou!I když nevlastní-ale vlastně jediná....Už se těším,jak si ji pomuchlám v náručí...A jak ji přivítám na ten náš Boží svět...

9 komentářů:

  1. Martina Slovácko16. dubna 2020 v 11:40

    Milá Zdeni, miminko je nádherné a moc gratuluji, babičce, rodičům i všem ostatním, ať dělá princezna jen a jen radost. Krásný večer. Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna a múdry pohľad, gratulujem:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, srdečně Ti blahopřeji a vítám Tě mezi babičkami!!!
    Malinká je roztomiloučká.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdeni, jakápak vlastní-nevlastní. Ty jsi jediná pravá babička. Veká gratulace.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdeni, obrovská gratulace. Malinká je nádherná, tak ať vám všem dělá jenom radost. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji ke krásné vnučce. Ať vám přináší jen samou radost. Přeji hodně zdraví všem ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat