pátek 10. dubna 2020

Velký pátek-1.část

Tak nám začaly letošní Velikonoce.Jiné,než na jaké jsme zvyklí.. Ty moje svátky začaly na hřbitově,musela jsem/chtěla jsem!!/ vydrhnout celý kámen/Asi je to žula,ale nejsem si zcela jistá/ a říct babičce a dědovi,jak mi moc pořád chybí..... Udělala jsem rizoto,oprala záclony/ADéla umyla okna,za což ji moc děkuju-s mým kyčlem bych to asi dnes nedala/.Zajeli jsme do LIdlu,koupila jsem si několik kousků oblečení... Po obědě dojela Iveta s Honzíkem-byli jsme domluvení,že půjdem na vycházku do lesa.../druhou stranou,než jsme šli minule./. Všecko tak krásně kvete a bylo by škoda si nechat tu krásu ujít...Naše dnešní cesta vedla "za humny"-za starými stodolami,kolem výběhů pro koně až k lesu ,cíl-studánka+kaplička. Tady naše cesta k lesu končí...Pokračování za chvilku...

Žádné komentáře:

Okomentovat