pátek 10. dubna 2020

Velký pátek-2.část

Ocitli jsme se u lesa.Ten kříž tu stojí už asi pěkně dlouho....A je pořád stejně krásný.Čím jsem starší,tím víc miluju takové artefakty-kříže,smírčí kříže,boží muka,kapličky.... A tady už jdeme kolem lesa:Ještě vyfotit naši dědinku s kostelem a taky kopec Lačnov.... A tady mi došly baterky ve foťáku...I tak-nafotila jsem asi celou stovku fotek.Miluju to tady a těch fotek bych mohla nafotit snad i tisíc...Pro mě je příroda velkou studnou poznání....Mám to asi v genech a taky jsem měla štěstí na pedagogy,kteří nás učili lásce k přírodě.Hlavně paní učitelka Prečanová na základce a paní profesorka Lolinka na zemědělce...Těm dvěma opravdu vděčím za hodně... Přeju všem krásné Velikonoce!i když letos jiné....Ale-jak si je kdo udělá,takové je bude mít.Mě čeká ještě zítra trochu víc práce,ale v ned relax na chatě -svoje ruky ponořím do hlíny-na to už se těším úplně hodně-skalky čekají na jarní očistu.No,a v pond už máme taky naplánováno,ale o tom příště....

1 komentář:

  1. Hezké místo, znám ty pocity, kdy člověk fotí a fotí. A příště stejné místo zase fotí a fotí a nemá dost! :-)
    Přeji ti Zdeni krásné velikonoce! Ivana

    OdpovědětVymazat