neděle 12. července 2020

Když srdíček není nikdy dost..

Když jsme v uplynulých 2 týdnech doma v obýváku dělali novou podlahu a malovali a já potom umývala větší část svých zvonečků,kterých mám už přes 1300 ks a tady v obýváku mám jejich největší část-každý kousek jsem brala do ruky,vzpomínala,odkud ho mám a přemýšlela-bože,my máme doma tolik krásných věciček vytvořených poctivýma lidskýma rukama....Můj zrak se zastavil na květináčku se srdíčkem...a tak jsem vzala do ruk foťák a jen tak namátkově začala fotit.../zvonečky jsem nefotila,ty přijdou na řadu příště/. Opravdu u nás doma je srdíčkových věciček strašně moc...obaly na kytičky,svícínky,různá srdíčka na pověšení,hrníčky a mističky,dozy na potraviny,tácky...dokonce i andílci,které jsem různě dostala,mají srdíčka.. Kdo vymyslel srdíčkové zdobení,by měl dostat metál.Asi moc dobře věděl,že ho človíčci ke svému životu potřebují...A já jsem jedna z nich..

1 komentář:

  1. To jsi těch srdíček ale nasbírala a nafotila. Je to moc pěkné.

    OdpovědětVymazat