neděle 12. července 2020

V Uherském Brodě

Výlet do krásného moravského městečka minulou neděli...Byl krátký,ale krásný...Jediné,co bylo špatně-zavřené Info a zavřené muzeum J.A.Komenského.Ale jinak všecko vpohodě.. Po dlouhé době jsem jela vlakem...V Brodě je pěkné nádraží. Vlastně celé městečko mě mile překvapilo.Náměstí s kavárničkami,kostelem a malinkými obchůdky,krásný park,všude zeleň...Rybník a jeho okolí-tady bych vydržela sedět a dívat se na vodu hodně dlouho...Městečko usazené mezi kopci a všudepřítomná moravská zem... Ani se mi nechtělo jet domů... PS:Miluju tu naši zemičku v srdci Evropy.....je u nás tak krásně!!!

3 komentáře:

  1. Milá Zdeni je mi líto, že jsem nevěděla, že jsi byla v Brodě, já bydlím jen 6 km od Brodu a z Brodu pocházím mohli jsme si dát aspoň kafíčko, příště to snad vyjde. Přeji krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,prosím,ozvi se mi emailem,já jsem na Tebe ztratila kontakt.dík.Z.

      Vymazat
  2. V Brodě mám synovce a to znamená, že Brod moc neznám. Pokud tam jsme, tak na návštěvě a užíváme si dětí.

    OdpovědětVymazat