středa 6. srpna 2014

druhá půlka letních prázdnin..

Ahojte moji milí,
tak se zase dostávám k tomu,abych napsala aspoň pár řádků...
Prázdniny se nám přehouply do své druhé půlky-tak strašně to utíká..zrovna včera jsem říkala svým dětem,že už to jsou poslední měsíce,kdy jsme všichni tři spolu.Adélka jde na internát,Tom bude za rok vyučený a za pár let si každý půjdou svou cestou...Samozřejmě,že tu vždycky pro ně budu a vůbec si nedovedu představit,že jednou vylétnou z hnízda..Ale to je život..To jejich dětství strašně rychle uběhlo..Vzpomínám si na chvilky,kdy jsme si je dovezli,Tom měl necelý rok(za 14 dní měl dort se svíčkou už u nás) a Adélka měla asi 7 měsíců.Takoví moji dva koblížci...Ano,jsou adoptovaní.Vzali jsme si je s bývalým manželem..Bohužel,všecko dopadlo jinak,protože jsme si přestali rozumět.Rozebírat to tu nebudu,ale velký podíl tu sehrála závislost mého Ex na alkoholu...
...Tak vidím,že jsem začala psát o tom,co jsem neměla v plánu....ale mám dnes nějakou nostalgickou náladu.možná je to tím,že pořád pracuju,jsem utahaná...Ráno roznesu noviny,potom pracuju doma a pak mám ještě další práci-v laboratoři-rozbor obilí.A protože je sezona,tak je toho hodně.většinou chodím na odpolední,ale dnes a zítra dělám od rána.
Doma rekonstrukce jde poměrně dobře-podle toho,jak je čas..KOupelna už má fajnovou omítku,už se jen dá radiátor a vymaluje,to samé chodba..a pak zbývá ještě šatna,prádelna a veranda.To nejhorší už máme za sebou-nejhorší byla právě chodba..A snad do podzimu omítnem dvůr a stihnem udělat nové schody do sklepa.Ani dovča letos žádná nebude,jen pár jednodenních výletů na motorce...Ale to přece vůbec nevadí.Hlavně,že budem s Pájou spolu...
snažila jsem se vyfotit koupelnu,ale jde to těžko,je malinkáááá...

Pája už se tu moc nadělal...


usím se s Vámi pochlubit-na zahrádce máme 2 páry žab a mají spoustu miminek...nemáme tu žádné jezírko,ani potůček,jen naskládané cihly a ony jsou schované pod nimi ve skulinkách...podařilo se mi 2 z nich vyfotit..


No řekněte-že jsou krásnýýý??jen našim kočkám se moc nelíbí,o Ťapce ani nemluvím-je žárliváá.
a ještě Vám musím ukázat fotky-unikát-snad se povedly-příroda se zbláznila!!!

přžed areálem Osevy,kde jsem na brigádě,roste obrovský keř mirabelky...A jsou na něm červené plody a  najednou se tu objevily květy....rarita...Prostě příroda si dělá,co chce..
a to je vše v tomto příspěvku,možná bude ještě dnes jeden,možná dokonce dva..uvidíme...


Vaše Zdena

Žádné komentáře:

Okomentovat