čtvrtek 21. srpna 2014

první letošní sběr hub

Ahojte moji milí!
jak už jsem avízovala minule,vyjely jsme si s kamarádkou na hříbky..letos poprvé(a doufám,že ne naposledy),tentokrát do Hostýnských vrchů-na Rusavu.Je tu nádherná příroda,je to vesnice skoro samých chatařů a chalupářů..domečky jak z pohádky.Hodně se mi tu líbí.Jediné,co mi vadilo,byl celodenní úterní hustý déšť.Ale stálo to za to...Jen to chtělo víc času-šla jsem pak na odpolední směnu..Našly jsme toho spoustu-praváky,suchohřiby,babky,bedly,kuřátka...Les byl krásný,voněl deštěm a jehličím..plný i nejedlých hub..bohužel jsem nestihla toho moc nafotit,začalo hustě pršet..ale pár fotek mám.
Příroda je krásná!!!Vyčistila jsem si aspoň trochu hlavu od starostí..Prošla se po čerstvém vzduchu..
Moje kámoška Danuška a malá Bětuška-její dcera.(s nimi podnikám hodně výletů-když je čas)
A náš společný kamarád Jirka-byl s námi..(to abychom

 se nebály)



A tady je můj úlovek(včera byla super omáčka z praváků a zbytek skončil v mrazáku)


Už se těším,jak zase vyrazíme.ale chtělo by to mít víc času...
Tak ahojte zase někdy-třeba ještě dnes večer,teď jdu umývat po malování a pokud bude čas,chystám se tvořit.pokud se to povede,tak se ráda pochlubím..(i když-samochvála smrdí-ale třeba se budete inspirovat)


Žádné komentáře:

Okomentovat