neděle 10. srpna 2014

Kam to všecko spěje...aneb- je mi smutno z toho,co se děje....

Ahoj moji milí...
dnes to bude u mě smutný příspěvek,i když víkend jsem prožila docela v pohodě(až na to,že mě strašně bolí nohy,otekly mi..a motá se mi hlava-o obojí se zasloužil úplněk-na mě teda působí úplně hrozně pokaždé,když se objeví)...
Jedna z mých brigád je roznos novin...tak si každé ráno udělám kolečko po celé naší dědině...cestou se stavím na hřbitově pozalívat,říct babičce a dědovi,co je nového a většinou se stavím i v některém z našich obchodů-máme tu dva...
Ve čtvrtek ráno si tak kráčím na hřbitov ,nikde ani živáčka(chodím docela brzo),až na hřbitovní zídce sedí 2 cizí chlapi.až jsem se lekla.Seděli tam a měli flašku hanácké vodky..byli tak ve věku asi 40 let..dali se se mnou do řeči.prý-a nám nesete taky čtivo?říkám-ne.a oni,že jsou tu na chatě(těch je tu několik)...pozalívala jsem kytičky na hrobě a pokračovala v roznášce...
v pátek ráno se mě kámoška ptá-tak koho tu zamordovali?říkám-coooo?prý jsi pošťačka a víš prd...po roznosu novin jsem šla do své druhé práce do laboratoře..tam taky nikdo nic nevěděl.. a večer už to bylo v krimizprávách na Primě..u nás v dědině mord..fujtajbl..Ten poslední tu byl asi před 14 lety,kdy zamordovali autobusáka...
Tak si říkám,co se to děje v tom světě...vraždí se..jeden kamarád zamorduje druhýho..je to normální?co se asi v té opilé makovici zrodí za nápad,který změní život nejméně dvěma rodinám...je mi z toho smutno... ty chlapy jsem viděla jen jednou v životě..ale opravdu na to musím myslet,co se stalo.a na rodinu toho mrtvýho.tak mu posílám tam nahoru aspoň kytičku...asi špatně odhadl kamaráda....a ten může už jen zpytovat svoje svědomí.....
Tak jsem původně chtěla vložit fotku jinýho kvítí...pro chlapa,který tu už není...ale snad i ta rozkvetlá orchidej by se mu líbila...
příště už snad budu psát o něčem veselejším...
dobrou noc Vaše Zdena

Žádné komentáře:

Okomentovat