středa 6. srpna 2014

Já,Pája a YAmaha...

...Když už jsem se dala do psaní(dnes mi to nějak jde samo!),tak ještě Vám musím napsat něco o mých dvou láskách-o Pájovi a jeho  motorce-yamaze-chopperovi...
Motorek jsem se vždy bála,připadaly mi jako nějaký nezvladatelný monstra.Samozřejmě,do doby,než jsem poznala svého nynějšího(a doufám,že už navždy) miláčka Páju...Jsme spolu asi 2 roky..A když mi řekl,že jezdí na motorce,že je to jeho velký koníček(teda kůň!!),mě polil opravdu studený pot...Ale nakonec to dopadlo tak,že motorka se stala i mým miláčkem...Těším se na každý okamžik,kdy můžeme prostě jen tak vypadnout a vyvětrat si hlavu od všech starostí...Je to zvláštní,ale cítím se s Pájou bezpečně,jezdí se mnou opravdu opatrně..Jsem to já,kdo otravuje-kdy už pojedem ven...A ještě něco-nevím,čím to je-trpím na migrény-a to takové,že bych bolestí proletěla zdí-nevidím,neslyším,je mi zle....a jízda na motorce mi pomohla-stačí se projet,provětrat si hlavu...
Jízdu na motorce miluju...A poslední dobou je to ještě krásnější,protože máme            v přilbách mikrofony a můžem si spolu vykládat...
dám tu několik fotek-na této je Pája vloni na zavírání šoupátek(ukončení sezony)v Olomouci
tak tu jsem já-tamtéž...
Letos na jaře-Hranice na Moravě-zima teda byla taková,že jsme odtamtud odjeli..
Náš plechový miláček
Už se těším,jak zase někam vyrazíme..




Tak to už je dnes opravdu všecko...Dobrou noc-a užijte si  zbytek letních prázdnin!!Zdena

Žádné komentáře:

Okomentovat