úterý 5. května 2015

Radosti i starosti posledních dnů..

Každý den se u nás něco děje.
Jsem vzteklá sama na sebe,jizvy v puse se mi špatně hojí,nemůžu pořádně jíst,piju pořád brčkem.moje strava-lakrumáček,piškoty namáčené v kávě nebo čaji,bramborová kaše,polévky..beru pořád antibiotika.a připadám si jak slon v porcelánu..
Včera jsem dostala plnou bednu skalniček..tak jsem si dnes říkala-pomalu skalky dosážu(mám doma už 4,původně byly 2-ale synátor a jeho kamarád-teda je to už i můj kamarád-se snažili mi udělat radost a udělali další 2 skalky..)tak jsem ráno vyrukovala s lopatičkou na zahrádku.Bylo dost dusno,mám tam provizorní lavičku,tak co-kdyby mi nebylo dobře,tak si sednu..No,dopadlo to tak,že jsem si sednout nestihla,protože jsem si zasadila 2 kytičky a pěkně jsem se sesunula k zemi a nedobrovolně si ustlala v trávě.Ještě,že tam nebyl nějaký šutr nebo beton a že Tom byl dnes doma..jinak bych tam asi ležela do večera.Tak skončilo moje dnešní zahradničení-pěkně v ložnici v lůžku.a zahradní brána dostala visací zámek.a prý mám "po ptákách".Ach jo..
Včera jsem konečně dovyšívala a vyžehlila obrázek.Je to na objednávku-chtěl ho pro svoji mamku Tomův kamarád ke Dni maminek-snad se bude líbit..Zítra to ještě dám do rámečku.Tady je foto:
Už 14 dní mám doma nové květináčky-teprve včera večer jsem si do nich dala kolopejky(kalanchoe)
a ještě 1 můj výtvor-včerejší ubrouskování(rychlovka)-sklenice jako zásobník na sušené houby:
Tak to už bude pro dnešek asi všecko...Všem přeju krásnou dobrou noc!!

PS:Kdo si kupujete časopis Krásný venkov-zítra má vyjít nové číslo.Už se na něj strašně moc těším-jedna z mých malých milých radostí...

4 komentáře:

  1. Tak to je zle, Zdeni, nemala by si ozaj chodiť po robote, aby si tam neostala sama ležať!
    Obrázok je nádherný, určite poteší! Mne sa kuchynské motívy veľmi páčia!
    Vidím, že servítkuješ - to som kedysi chcela robiť aj ja s vnukom. Zdá sa, že fľaštičku máš bielu, akou farbou to natieraš?
    Časopisy nekupujem už viac rokov, som stále na nete a už som si aj odvykla od prevracania strán :-)
    Ak tam bude niečo mimoriadne odfoť a daj na blog :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško,děkuju za pochvalu!!natírám bílým balakrylem-přetírám někdy i 3x.ubrouskuju hodně a ráda.už jsem udělala snad stovky věcí a většinou obdarovala svoje blízké.Pěkný den!!PS:TADY LIJE

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zdeni, dávej na sebe pozor !!!
    Obrázek je parádní a určitě udělá velkou radost. Nové květináčky jsou supr i sklenice na houbičky je moc pěkná, jsi šikulka !
    Měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju,Jani..jsem dnes celý den opravdu odpočívala..

    OdpovědětVymazat